Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Bakery trends

2021 bakery food trends: έξυπνες ιδέες & λύσεις για κάθε επιχείρηση

Το 2021 έχει μπει για τα καλά και τα αρτοποιεία επικεντρώνονται στο να αξιοποιήσουν στο έπακρο και αυτή την ιδιαίτερη για όλους μας χρονιά. Ένας ακόμη τρόπος για να «διατηρήσουμε» τους υπάρχοντες πελάτες μας και να προσελκύσουμε νέους, είναι να παραμείνουμε στην κορυφή των τάσεων που διαμορφώνουν τα γούστα και τις επιλογές τους. Έχουμε μελετήσει κάποιες από τις κορυφαίες τάσεις και τις έχουμε μετατρέψει σε πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καθώς σχεδιάζετε τη νέα σας προσέγγιση για περισσότερες πωλήσεις.

Γλυκές απολαύσεις

Η χρήση μιας γλυκιάς απόλαυσης ως ανταμοιβή δεν είναι κάτι νέο. Στις δύσκολες συνθήκες του Covid, η επιθυμία μας να «ξεφύγουμε» έχει αυξηθεί. 25% των ανθρώπων στρέφονται στο «comfort food» (αφορά φαγητά ή γλυκά τα οποία επιδρούν στο θυμικό, τα οποία μας κάνουν να νιώθουμε όμορφα, δημιουργώντας θετικά συναισθήματα) και 15% στα λαχταριστά γλυκά. Με αυτήν την αύξηση στην κατανάλωση και με έμφαση στην απόλαυση, «επιβάλλεται» να έχετε τέτοια προϊόντα στο μενού σας. Πειραματιστείτε με νέες υφές και premium ή «εξωτικά» υλικά που θα χαρίσουν στους πελάτες σας μια χωρίς άγχος στιγμή απόδρασης.

Οπτική απόλαυση και social media

Η οπτική εμφάνιση των προϊόντων είναι ένα κορυφαίο κριτήριο για τους καταναλωτές που επιλέγουν ένα είδος αρτοποιίας ή ζαχαροπλαστικής. Η προσθήκη διακόσμησης, φωτεινών χρωμάτων ή διαφόρων αποχρώσεων μπορεί να μετατρέψει ένα προϊόν από μέτριο σε πλήρως «Instagramable». Πλέον πάνω από το 39% των καταναλωτών θα φωτογραφίσουν και θα «δημοσιεύσουν» στα social media το προϊόν που προμηθεύτηκαν από ένα κατάστημα και τους έκανε θετική εντύπωση. Εκτός αυτού θα γράψουν και ένα review ή κριτική για το κατάστημά σας, το οποίο θα φέρει νέους πελάτες! Γι αυτό φροντίστε να τους κερδίσετε με την υπέροχη εικόνα των προϊόντων σας!

Το 70% των καταναλωτών δηλώνουν ότι οι δημοσιεύσεις ή οι κριτικές από φίλους και συγγενείς θα επηρεάσουν τις αποφάσεις αγοράς τους.

Κρατήστε το απλό

Θυμηθείτε να εστιάζετε πάντα σε ό, τι κάνετε καλύτερα. Μην βάζετε πάρα πολλά ταυτόχρονα. Είστε γνωστοί για το προζυμένιο ψωμί σας; Φροντίστε να διατηρήσετε την ποιότητα και τη γεύση του. Σας επισκέπτονται καταναλωτές για τις τούρτες σας; Σκεφτείτε πώς να τις βελτιώσετε/εξελίξετε με νέες γεύσεις και σχέδια, αξιοποιώντας τις τάσεις του 2021 και προωθώντας τις προσφορές της ημέρας ή της εβδομάδας. Δώστε στους πελάτες σας αυτό που αγαπούν και θα επιστρέφουν πάντα για περισσότερα.

Υποστήριξη των επιχειρήσεων σε τοπικό επίπεδο

Οι μικρές επιχειρήσεις όλων των τύπων αγωνίστηκαν το 2020 και συνεχίζουν ακόμη στις ίδιες (ίσως και πιο δύσκολες) συνθήκες το 2021. Για να το αντισταθμίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, οι καταναλωτές προσπαθούν να υποστηρίξουν τις τοπικές επιχειρήσεις. Οι τάσεις δείχνουν ότι οι καταναλωτές δίνουν σημασία στην προέλευση των τροφίμων που καταναλώνουν, αλλά και στην ιστορία που τα συνδέει. Αυτό δίνει στα αρτοποιεία την ευκαιρία να μάθετε και οι ίδιοι περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία της επιχείρησής και να τη μοιραστείτε με τους πελάτες σας. Ξεκίνησαν οι παππούδες σας το αρτοποιείο; Χρησιμοποιείτε οικογενειακές συνταγές από γενιά σε γενιά; Αφιερώστε χρόνο για να αναπτύξετε την ιστορία σας και να τη μοιραστείτε στο αρτοποιείο σας αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες θα χαρούν να σας υποστηρίξουν στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις (της γειτονιάς τους) να αναπτυχθούν.

Η υγεία δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη

Οι καταναλωτές αναζητούν υγιεινές επιλογές τροφίμων που δεν περιέχουν π.χ. πρόσθετα ή τεχνητά συστατικά και τους βοηθούν να απολαμβάνουν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Είναι μάλιστα διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για τέτοιου είδους προϊόντα. Αυτή η τάση έχει αποκτήσει νέα σημασία μετά το 2020, με την υγεία και την ασφάλεια να είναι κορυφαία για τους περισσότερους καταναλωτές. Στην πραγματικότητα, το 29% των καταναλωτών που ρωτήθηκαν έδειξαν ότι οι αλλαγές που πραγματοποίησαν στις αγοραστικές τους συμπεριφορές είχαν να κάνουν με την εστίασή τους σε περισσότερο υγιεινά προϊόντα και με μεγαλύτερη διάρκεια. Και, το 43% σκοπεύει να συνεχίσει να αγοράζει προϊόντα υγείας και ευεξίας και μετά το τέλος της πανδημίας.

Τι σημαίνει αυτό για το αρτοποιείο σας; Επενδύστε σε προϊόντα που δεν περιέχουν πρόσθετα, τεχνητές γεύσεις και χρώματα. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε πιο υγιεινά συστατικά όπως άλευρα πολύσπορα, ντίνκελ, σίκαλης ή ακόμα και χωρίς γλουτένη. Γεμίσεις από φρούτα, και «υπερτροφές», σπόρους ή ξηρούς καρπούς. Η λίστα είναι ατελείωτη. Φροντίστε επίσης να επικοινωνήσετε την υψηλή διατροφική αξία των προϊόντων σας με ειδικές σημάνσεις.

Η μεταφορά ενός μέρους της παραγωγής σας για προϊόντα που κάνουν τους καταναλωτές να νιώθουν πιο ασφαλείς για τις επιλογές της διατροφής τους, είναι μια έξυπνη απόφαση για το 2021!

Πηγές:

Datassential – COVID-19 One Table Operator Report, May 2020

IΕΛΚΑ

Nielsen BASES – Winning with innovation During the Crisis, May 2020

 

Στη Μύλοι Λούλη εδώ και 7 γενιές, στηρίζουμε πάντα τους επαγγελματίες του κλάδου, στοχεύοντας στη διαρκή εκπαίδευση, εξέλιξη και ενημέρωσή τους. Κάντε εγγραφή στο newsletter μας εδώ για να μαθαίνετε πρώτοι για χρήσιμα άρθρα, νέα του κλάδου και πληροφορίες για συνταγές και προϊόντα που σας ενδιαφέρουν!