Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΨΩΜΙ ΟΛΙΚΗΣ

Ευτυχισμένη η Νέα Φουρνιά: Όλα όσα μας φέρνει το 2022.

Το ξεκίνημα κάθε νέου χρόνου μας βρίσκει όλους αισιόδοξους για όλα όσα θα φέρει αλλά και για όλα όσα θα αλλάξουμε στη ζωή μας προς το καλύτερο. Κάθε χρόνο η ελπίδα για μια καλύτερη χρονιά ξεκινούσε με υποσχέσεις για μια καλύτερη διατροφή που όμως δεν άντεχαν στο χρόνο. Η πανδημία όμως αυτό το άλλαξε και ο υγιεινός τρόπος ζωής και διατροφής φαίνεται πως ήρθε για να μείνει.

 

Ακόμα και αν το ψωμί παρέμεινε αγαπημένο των καταναλωτών και κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι προβλέψεις της παγκόσμιας αγοράς τροφίμων δεν το αφήνουν ανεπηρέαστο από τις μεγάλες τάσεις.

 

1. Με Πρωτεΐνη

Η Περιεκτικότητα σε Πρωτεϊνη συνεχίζει να εξαπλώνεται στην κατηγορία των αρτοποιημάτων. Η πρωτεΐνη προσελκύει καταναλωτές που ενδιαφέρονται για τη γενικότερη κατάσταση της υγείας τους, αναζητούν διατροφικό συμπλήρωμα άσκησης και προσέχουν το βάρος τους. Αυτοί οι καταναλωτές έχουν αρχίσει να αναζητούν αυτά τα οφέλη και στα φρεσκοψημένα αγαθά με πρώτη ύλη το αλεύρι.

 

2. Χωρίς Γλουτένη

Τα προϊόντα χωρίς γλουτένη παρουσιάζουν εξίσου σημαντική αύξηση στη ζήτηση. Ως ένα βασικό συστατικό στη διατροφή τους οι καταναλωτές θα αναζητήσουν περισσότερο στο ψωμί την επιλογή αυτή σε σχέση με άλλα λιγότερο καθημερινά στην κατανάλωσή τους προϊόντα.

 

3. Με Βρώμη

Καθώς στην συνείδηση των καταναλωτών η ένδειξη «χωρίς γλουτένη» συνδέεται όλο και περισσότερο με την υγεία, μεγαλώνει και η ανάγκη για εναλλακτικά άλευρα εύκολα στη χρήση και δημοφιλή για τους καταναλωτές. Η βρώμη εξελίσσεται σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή πρώτη ύλη -  ειδικά εξαιτίας των υγιεινών ινών β-γλυκάνης, της πρωτεΐνης, των βιταμινών και της περιεκτικότητας της σε μεταλλικά στοιχεία, καθώς φυσικά και για την προσιτή τιμή της.

 

4. Με Σπόρους και Άλευρα από Σπόρους

Οι σπόροι είναι μια ακόμα εναλλακτική στο αλεύρι που όχι μόνο είναι χωρίς γλουτένη αλλά και προσδίδουν υφές και γεύσεις.

 

5. Με Μειωμένη Ζάχαρη

Αν και από τους πρώτους παράγοντες που η βιομηχανία τροφίμων ξεκίνησε να μειώνει ως ανταπόκριση στην τάση προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, το ψωμί είναι ένα προϊόν που δεν φαίνεται να έχει ακολουθήσει ακόμα καθώς μόνο ένα μικρό ποσοστό των ψημένων αγαθών παγκοσμίως προβάλλουν την ένδειξη χαμηλής, καθόλου ή μειωμένης ζάχαρης.

 

Παρ’ όλα αυτά, η αγορά κινείται ώστε να καλύψει και αυτή την ανάγκη εξασφαλίζοντας τη μικρότερη δυνατή επίπτωση στη γεύση που οι καταναλωτές έχουν μάθει και περιμένουν να απολαύσουν στο τελικό προϊόν.

 

Όπως φαίνεται από τα παραπάνω, η επιλογή των καταναλωτών για πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες αναπόφευκτα θα μας κάνει πιο δημιουργικούς αλλά και πιο προσεκτικούς στις επιλογές μας. Επιλογές που ξεκινούν πάντα από τις πρώτες ύλες, τις συνταγές αλλά και την πρόθεση να κάνουμε τη διαφορά στις ζωές των καταναλωτών μας. Μια διαφορά που θα βλέπουν κάθε χρόνο από εδώ και πέρα.

 

Στη Μύλοι Λούλη εδώ και 7 γενιές, στηρίζουμε πάντα τους επαγγελματίες του κλάδου, στοχεύοντας στη διαρκή εκπαίδευση, εξέλιξη και ενημέρωσή τους. Κάντε εγγραφή στο newsletter μας εδώ για να μαθαίνετε πρώτοι για χρήσιμα άρθρα, νέα του κλάδου και πληροφορίες για συνταγές και προϊόντα που σας ενδιαφέρουν!