Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Καλοκαίρι: Αλλάξτε εποχή στην επικοινωνία σας.

Καλοκαίρι: Αλλάξτε εποχή στην επικοινωνία σας.

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και ο κόσμος είναι έξω περισσότερο από κάθε άλλη περίοδο του χρόνου.

Έξω από το σπίτι, έξω από τη ρουτίνα τους, ακόμα και έξω από την πόλη. Τι σημαίνει αυτό για τις επιχειρήσεις όμως και πως η ξεχωριστή αυτή συνθήκη μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για τα αρτοποιεία να ενισχύσουν την παρουσία τους στα social media και μαζί της τη σχέση τους με το κοινό.

 

Γνωρίστε το κοινό σας

Τo καλοκαίρι σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα από εμάς. Για κάποιους είναι ελευθερία από ένα αυστηρό χειμερινό πρόγραμμα ενώ για άλλους ευκαιρία να αλλάξουν την καθημερινή τους ρουτίνα.

Αυτό αφήνει στους επαγγελματίες την ευθύνη να αναλύσουν και να καταλάβουν σε ποια κατηγορία ανήκει το κοινό τους ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν καλύτερα σε επίπεδο περιεχομένου αλλά και προγραμματισμού της επικοινωνίας τους.

 

Καλοκαίρι. Νέα εποχή στην επικοινωνία σας.

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος για να σκεφτείτε ξανά και να σχεδιάσετε από την αρχή το περιεχόμενο σας στα Social Media.

Από που να ξεκινήσετε;

 

  • Ανανεώστε τη φωτογραφία προφίλ:

Αλλάξτε τη cover photo σε πιο καλοκαιρινή θεματική. Ως η μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής στη σελίδα σας στα social η cover photo αν και μόλις ένα υλικό, μπορεί να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό την αισθητική της σελίδας σας.

 

  • Βγείτε έξω:

Το κοινό σας περνάει ολοένα και περισσότερο χρόνο έξω. Το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και εσείς. Αυτή δεν είναι εποχή για φωτογραφίες σε κουζίνες γεμάτες ζεστασιά ή σε γεμάτα από κόσμο τραπέζια. Η παραλία, το αυτοκίνητο, το μπαλκόνι και ο κήπος γίνονται τα σκηνικά μας και τα προϊόντα μας παίρνουν τη θέση που τους αξίζει μέσα σε αυτά.

 

  • Αλλάξτε οπτική:

Αν και αυτό είναι χαρακτηριστικό της γενικότερης εποχής που διανύουμε και όχι μόνο του καλοκαιριού, οι χρήστες είναι πιο πιθανό όταν βρίσκονται εκτός σπιτιού να αλληλοεπιδράσουν μαζί σας μέσω κινητού. Για το λόγο αυτό κάθε τι που ανεβάζετε θα πρέπει να είναι φτιαγμένο ώστε να «καταναλώνεται» από κινητή συσκευή, αυτό δεν αφορά μόνο τα post σας αλλά και οτιδήποτε θέλετε να σχετίσετε με το λογαριασμό σας όπως άρθρα, συνταγές κ.α.

 

  •  Κινηθείτε τοπικά

Σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε, το καλοκαίρι το πρόγραμμα είναι γεμάτο εκδηλώσεις για κάθε είδους κοινό. Αφού έχετε εντοπίσει ποιο είναι το δικό σας, εξασφαλίστε θέση στις εκδηλώσεις που πιστεύετε ότι ταιριάζουν στην εικόνα της επιχείρησής σας. Μπορεί να αναλάβετε το catering ή απλά να είστε εκεί συμπληρώνοντας την εμπειρία με τις απίστευτες γεύσεις των προϊόντων σας. Αυτό θα σας δώσει πλούσιο υλικό για τα Social Media σας ενώ θα σας δώσει και τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσετε ζωντανά με ένα ποσοστό του κοινού που μέχρι τώρα δεν σας γνώριζε καν.


Extra tip: Επικοινωνήστε έξυπνα!

 

Όπως το περιεχόμενο είναι εποχικό, έτσι είναι και τα #. Σε όποια πλατφόρμα και αν κινείστε, υπάρχουν παράγοντες που θα πρέπει να προσέξετε. Λέξεις κλειδιά, hot topics, μουσική που ξεχωρίζει, όλα μπορούν να γίνουν στα χέρια σας εργαλεία που θα σας εξασφαλίσουν μεγαλύτερη έκθεση και αλληλεπίδραση με το κοινό σας.

Στη Μύλοι Λούλη εδώ και 7 γενιές, στηρίζουμε πάντα τους επαγγελματίες του κλάδου, στοχεύοντας στη διαρκή εκπαίδευση, εξέλιξη και ενημέρωσή τους. Κάντε εγγραφή στο newsletter μας εδώ για να μαθαίνετε πρώτοι για χρήσιμα άρθρα, νέα του κλάδου και πληροφορίες για συνταγές και προϊόντα που σας ενδιαφέρουν!